دردشة مكس ميوزك ، مكس ميوزك ، لاهل فلسطين ، دردشة فلسطين ، دردشة بنات الضفة ، دردشة لكل العرب

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جملة يقولها الشباب للبنات ... هل هى صحيحه‎ شوفووووووووووووو حلوة كتير

Anonymous
    ????
    زائر

اعلان جملة يقولها الشباب للبنات ... هل هى صحيحه‎ شوفووووووووووووو حلوة كتير

مُساهمة من طرف ???? الأربعاء مارس 24, 2010 12:52 pm

1- حبيبتى انت تعرفني اني لا احب حركات الشباب الطايش انا اصلا لا اكلم بنات غيرك (وتلاقيه يعرف كل بنات الارض )
    2- حبيبتى انا احس اني اعرفك من زمان ( وهوا تلاقيه متلخبط بينها وبين بنت كان يعرفها من قبل )
    3- حاسس انه فيكي حاجه غريبه غير كل البنات ( كانها مثلا بتمشي على رجولها )
    4- انا حاسس ان في شبه كبير بين افكاري و افكارك احنا اكيد مخلوقين لبعض (اكيد هي البنت رقم 100 اللتي يقولها هذا الكلام وكأًنو كل بنات الدنيا مخلوقين خصيصا له)
    5- حبيبتي انت اول حب فى حياتي وانا حاسس انى انولدت من جديد يوم ماشوفتك (على أساس ان امه كانت حامل فيه 20 سنه وولدته قبل ماريقابلها بيومين )
    6- يا حبيبتي انت تؤمري وانا انفذ اللى انتي تريديه اجيبوا
    7- حبيبتي الطقم اللي انتى لابستيه يجنن لكن لاتلبسي تاني عشانك بتحلوي وانا بغار( طبعا فاهمين الحركات تلاقيه حاطط عينو عليه عشان يبيعوا ويستفيد)
    8- حكلم ابوكي اول مااكًون نفسى (موووووووووووت يا فالح )
    9- اريد ان اراك كل يوم كل ساعه كل ثانيه ( عشان اصحابه يتأكدو انها حلوه )
    10 - حبيبتى افتكري دايما اني لما احب احب من جد وانا حبيتك من جد اول ماشوفتك وكنت بدور عليكى من زمان (نفس النغمه القديمه)
    11- انا علاقتي بك محد يعرفها غيري و غيرك لانك كل خصوصياتي( يعنى يا دوب اللى يعرفو اخواته و اصحابه و جيرانه وقرايبه واصحاب اصحابه.....الخخخخ)
    12- معلش ياحبيبتي ما حقدر اعدي عليكي بالسيارة اليوم علشان في اجتماع مهم ( طبعا عارفين شويه الفشخرة وهوا اساسا ماعندو ولاشيء هادا لو بيشتغل اصلا)
    13- ياحبيبتي انت قصدك ايش انا كل عطوري من فرنسا
    14- تصدقي لما اشوف رقمك على الجوال قلبي بيتنفض (طبعا من الفجعه انها تكون كفشتوا)
    15- فلان قال لي ان اعطيه رقمك بس انا قلتله اقتلني قبل ما تاخد رقها مني ( ياالله على التضحيه وهي ياعينى رقمها مع مخاليق ربنا كلهم )
    16- حبيبتي اريد صورتك عشان قبل ما انام اشوف جمالك واحطها تحت المخده ( لا وهو الصادق عشان لما يتخاصمو يهددها بيها )
    17- اسف يا حبيبتي امس مقدرت اكلمك كنت مشغول فى المذاكره ( قصده ماعندو فلوس او مشغول مع وحده تانيه )
    18- اسف يا حبيبتى انى مقدرت اجي فى الموعد امس كان عندي ظروف صعبه ( معذور الولد افتكر موعد البنت التانيه اللى لوه 3 اسابيع مأجله )
    19- عارفه يا حبيبتى انا طول الليل ما نمت قاعد افكر فيكي(بس على ميين, ترد عليه تقولو طب مين اللى كان نايم و مايرد على الجوال؟ بس كالعاده الرد جاهز............ انتى قصدك الخمس دقايق اللي نمتهم ؟دول من كتر التفكير فيكي جالي غيبوبه )
    20- عارفه يا حبيبتي انا اصلا ما بفتح الماسنجر الا لما بتكوني موجوده اصلا النت من غيرك ما يسوا (يقصد ما بيفتح البلوك عنها الا لما تكون هيا بس الي اون لين عنده هادا اذا ماكان في مليون غيرها)
    21- حبيبتى انا ماستهلكيش (يييه وهوا ده حال الدنيا , الولد بيضحي علشان الدكتور قلو حتموت الاسبوع اللي جاى ومو لازم يعذبها معاه )
    22- انا بعمل كده علشانك انت ( ايوه ماحنا عارفين ابوها قلك لو ماسبتها هاحرمها من الورث )
    23- انا هاسيبك علشان ما اريد اي احد يتكلم عليكى نص كلمه ( ياشيخ ما البنت اتكلموا عليها والحمد لله بسببك وخلاص الى حصل حصل )
    24- انا ما اريد ان تزعلي منى (يا راجل وانت لما تسبها هاتعمل فرح وتدبح يعنى ؟!لا والله هاتزغرد لولولولى الواد سابنى انا فرحانه )
    25- والله ياحببتى انا مش وحش وبلعب بمشاعر البنات زي مانتى فاكرة بس هوا ده نصيبنا ( لا ماهو واضح )

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 4:02 pm